Welkom op mijn reisblog!

Hoi allemaal,

Welkom op mijn reisblog!

Bijna is het zover. Over 2 weken ga ik voor 1 jaar op wereldreis!!

Ik zal deze website gebruiken om jullie op de hoogte te houden van mijn reis. Je kunt je ook aanmelden voor mijn mailinglijst! Je ontvangt dan telkens bij een nieuw reisverhaal een email.

Al enige tijd ben ik in voorbereiding op mijn reis, en hoe meer ik over elk land lees, hoe meer zin ik krijg! Nu het moment van vertrek steeds dichterbij komt begint het toch ook wel best spannend te worden maar tegelijkertijd kijk ik er natuurlijk ontzettend naar uit. Ik ben echt super enthousiast!!

Ik heb een globaal reisplan opgesteld en die ziet er als volgt uit..

Als eerst ga ik samen met Poppel door Nieuw Zeeland reizen met een camper.
Hiervoor hebben we een maand de tijd en daarna ga ik alleen backpacken. Dan ga ik verder richting Zuidoost-Azië: de route Thailand, Cambodja, Vietnam, Laos, Thailand, Maleisië/Borneo en Indonesië. In juni ga ik vervolgens naar Zuid-Amerika: Brazilië, Argentinië, Chili, Bolivia, Peru en Ecuador.

Ik heb lekker veel vrijheden maar ik heb wel voor mezelf een to-do-list opgesteld!

Ik wil in Nieuw Zeeland vele mooie trekkingen gaan maken door de natuur en de echte adventure opzoeken zoals skydiven en bungee jumpen! In Azië wil ik mijn duikbrevet halen, de berg MT Kinabalu (4095 m) en de vulkaan Rinjani (3726 m) beklimmen en natuurlijk genieten van de mooiste bounty stranden. Op zijn tijd hoort daar een goeie party bij. Verder kijk ik ook ontzettend uit naar mijn trip door Zuid-Amerika. Het WK in Brazilië ( ik heb al minimaal één ticket voor een wedstrijd!), de Foz de Iguazu watervallen, het Andesgebergte en Amazonegebied, de vulkanen en zoutvlakten, in Peru de Incatrail machu picchu en de Galapagos eilanden in Equador die bekend staan om zijn flora en fauna.

Kortom een jaar volop genieten!!!!

Groetjes,

Martijn

1. Reislogger:
    6 november 2013
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Tom Prijs:
    Wat een geweldenaar!
  3. Christian:
    Jaloers!!
  4. Ferry:
    Super vet!
  5. Rita:
    4 december 2013
    Geniet ervan!Laat veel van je horen!
  6. Peter:
    4 december 2013
    Veel plezier op deze (mogelijk grootste) reis van je leven. Geniet er van.
  7. Maikel Wijman:
    16 december 2013
    Nie al die vrouwkes in die landen op de backpacken he! Ga je ook naar Chili? Zal wel een pittig reisje worden! Machu Pichu? Gezondheid Pater. Nooit leuk verkouden op reis gaan.
  8. Maikel Wijman:
    19 december 2013
    waar blijft da eerste verhaal, ge bent al bekant een week weg man!